středa 16. září 2015

Berýsek - pátek 30. listopadu 2012


Náš Berýsek - ta černá ovce na snímku je knírač - potřeboval ostříhat. Jeli jsme tedy na stříhání. Ta urážka! Zapomněla jsem doma piškoty, tak se rozhodl, že se nebudou stříhat a česat přední nohy. Košík jsem měla, tak jsme to za velkého bručení zvládly. A přitom si paní všimla, ře má Berous zubní kámen. A že to chce čistit zuby. No dobrá. Koupili jsme pastu a kartáček a šli na to. Čuchnul ke kartáčku, olízl pastu a nic. Tak novou pastu. Totéž. Zkusila jsem mu tedy čistit zuby bez pasty. Stiskl kartáček mezi zuby, zavřel pevně hubu a čekal, co já na to. Piškot. Nic, tak hloupý není, aby pro jediný piškot pustil kartáček. Slibovala jsem všechno možné, nakonec i výprask. Nic. Naštěstí ho to přece jen přestalo bavit a kartáček pustil. Čistila jsem mu zuby v pevně zavřené hubě, mezi tím jeho knírem. Nakonec přece jen povolil, cavyků bylo už dost a přece jen chtěl ten piškot. A tak se těšíme na další pokus.

Žádné komentáře:

Okomentovat